הצעת נישואין בחדר במלון

הצעת נישואין בחדר במלון-הטיפול עלינו, האירוע שלך-

אז בשעה טובה החלטת לקדם עוד שלב ביחסים בניכם ולהציע לבחירת לבך נישואין, עכשיו רק צריך להחליט איפה לעשות את הצעד המרגש הזה בחייכם וכיצד. 

הצעד הזה לא פשוט כמו שהוא נשמע, הצעת נישואין היא כמובן רגע חשוב וגדול מאין כמוהו, ולכן צריך שהלוקיישן והאווירה באירוע יהיו מושלמים במיוחד עבורכם.


הצעד הזה של הצעת הנישואין זה הזמן בו אתה יכול להראות לבת הזוג שלך כמה היא חשובה לך ושאתה באמת מוכן להתמסד.


לאיזה זוגות מתאים הצעת נישואין במלון?

הצעת נישואין במלון מתאימה לזוגות שמעדיפים הצעת נישואין יותר אינטימית, לזוגות שלא אוהבים הצעת נישואין לעיני כולם ועדיין ומעונינים בהצעה מרגשת שתשאיר את בת הזוג פעורת פה בהצעה הכי מיוחדת שיש.



למה להציע נישואין במלון?

המלון מאפשר לך אין ספור אפשרויות שיעזרו לך ליצור אווירה רומנטית ומיוחדת ולספק לכם את החוויה הכי ייחודית שיש.

המלון מאפשר להעניק לבת הזוג ולך חוויה שפשוט כוללת הכול, החדר הרומנטי, האוכל העשיר, והעיצוב שלנו יספקו אווירה ייחודית רומנטית ויוקרתית שתזכרו לכל החיים.

הפקה במלון תמיד תהיה מפתיעה ומרגשת!

המלון משדר אווירה של חופש ואנרגיות חיוביות כך שאין סיכוי שהי תגיד לכם לא.

אצלינו בyes marry יש מבחר מלונות מומלצים עבורכם אשר ממוקמים באזורים פסטורליים בכל הארץ עם נופים מרהיבים ועוצרי נשימה שיעזרו לכם ליצור אווירה רומנטית ומושלמת עבור הצעת הנישואין שלכם.


אז איך זה הולך?

לאחר שהמלצנו לכם על המלון המושלם שריינו לכם את התאריך שיהיה הכי נח לכם, הצוות שלנו יתאם עם בית המלון כניסה לחדר כשעתיים לפני ההגעה שלכם להתאים את ההפקה עבור בחירת לבכם, ומה שנותר לכם לעשות זה רק להגיע עם טבעת בכיס וחיוך גדול על הפנים לתמונות!


בחבילות של ההפקות הנישואין אצלנו אנחנו הופכים את החדר הקלאסי ללוקיישן הכי מדהים ומרגש שיש, אם זה אותיות MARRY MY ענק לצד המרפסת המשקיפה אל הים, הטבעת הענקית שתיתן יופי אחר לכל החדר במלון שלכם, או אפילו הלב הענקי מפרחים בכיתוב MARRY ME במרכז, ועוד כמובן אינספור אפשרויות..

נשמח להגיע גם אליכם ולעשות לכם את ההפקה הכי מושלמת שיכולה להיות לרגע שלא ישכח לעולם!


 לעוד פרטים על ההצעת נישואין המושלמת במלון או כמובן במקומות אחרים חייגו אלינו:


 055-6653205 

 053-2762866