הצעת נישואין בכדור פורח

הטיפול עלינו, האירוע שלך-

אהבה, מה זה גורם לנו? זה גורם לנו לחבב מישהו נוסף, מישהו שאנחנו חושבים שאנחנו יכולים להיות אתו 24/7 וזה עדיין לא יספיק, 

במילים אחרות, זה גורם לנו להרגיש על גג העולם!, יש הרבה  סוגי הפקות של הצעות נישואין מטורפות, כמו צניחה חופשית, או כניסה עם מסוק על צוק במדבר, ואפילו הצעות נישואין תוך כדי צלילה במעמקי הים, 

אבל הצעת הנישואין  שלנו בכדור פורח היא באמת הצעת נישואין מיוחדת ומקורית בפני עצמה.

 הצעות נישואין על כדור פורח כבר לפני עשור נחשבות להצעות נישואין רומנטית ומלאה אנרגיות, הרחיפה על כדור פורח ברקע של נוף עוצר נשימה, נוף יפה ופסטורלי שיש רק בסרטים!, היא הדרך המושלמת להגיש את הטבעת עם השאלה החשובה מ-כל לבת או לבן הזוג שלכם. 

אז אם אנחנו נחפש דרך יצירתית לשאול את השאלה הגדולה מכל, אולי נשקול לקחת את הצעת הנישואין שלכם לגבהים חדשים … תוך כדי הרחיפה בכדור פורח לרקע שקיעה מדהימה. 

אין דרך יותר מיוחדת ,רומנטית , ומרגשת מאשר להציע את הנישואין ברחיפה בכדור פורח כשאתה ובת הזוג שלך נמצאים ביחד באוויר לפני הזריחה, והשמש עולה יחד אתכם לשמיים ברגע המרגש בחייכם! 

 זהו ללא ספק הזמן הנכון להוציא את הטבעת ולהגיד את המילים המרגשות מכל... 


למה דווקא על כדור פורח?

 אז הנה התשובה בשבילכם, הרגע הזה בזריחה / בשקיעה שאתה ובת הזוג שלך על הכדור פורח והטבעת מבצבצת בין קרני השמש זהו סיפור שלא ישכח לעד, כולם שמעו על הצעות נישואין על כדור פורח, אבל כמה אנשים אתם באמת מכירים שהרגישו את החוויה הזאת?

 הצעת נישואין על כדור פורח הוא סיפור שנשמע לא אמיתי, סיפור כזה  שתמיד כיף לספר אותו, זהו ללא שום ספק הצעת נישואין מקורית! רומנטית! ומיוחדת! 

הנוף בגובה של 3.000 מטר מעל פני כדור הארץ, התרוממות הרוח והשקט הזה, כן השקט והשלווה שבשמים, יוצר אווירה רומנטית ומרגשת לרגע המושלם לשאול את השאלה הגדולה

 החוויה הזאת להיות לבד עם הבן אדם הכי יקר לכם בעולם נותנת את התחושה כאילו אתם ממש  "על גג העולם" וזהו רגע מיוחד מאוד עבור שניכם. 

אז איך זה הולך?

ברגע שהחלטתם לקחת את הקשר בניכם צעד אחד קדימה  ואתם רוצים את החוויה הזאת שבת הזוג שלכם לא תשכח בחיים אבל דואגים מכל הבאלגן והלחץ, בשביל זה אנחנו כאן!!, אתם מרמים אלינו טלפון וצוות “yes marry” ידאג לכם להפקה המושלמת  עד הפרט האחרון! 

ישנם כמה סוגי אפשריות הפקה על הכדור פורח, לדוגמא- קישוט כל הכדור פורח בבלוני צורות שונות של לב וטבעת., כשבמרכז הכדור שולחן עגול עם תמונה מרגשת שלכם בתוספת תאריך האירוע,

 או ממש לנחות עם הכדור הפורח על השביל הלבן לרקע הפקה מטורפת של טבעת ענק מפרחים או לב ענק מפרחים, זיקוקים וכו.. 

לסיכום: יש הרבה דרכים להציע נישואין, אם אתם כבר הולכים לעשות את זה, אז בואו נלך על הדרך המקורית והמרגשת ביותר בשבילך ובשבילך בת הזוג שלך, מה שבטוח, הצעת נישואין כזאת, היא לעולם לא תשכח!




לעוד פרטים על ההצעת נישואין המושלמת בכדור פורח או כמובן בדרכים אחרות חייגו אלינו:

 055-6653205 

 053-2762866