הצעת נישואין במסוק

הצעת נישואים במסוק

 אתם רוצים אירוע מיוחד? רגע כזה שלא ישכח אצל בת הזוג שלכם? רגע מטורף ,מיוחד ,מרגש, רגע כזה שאתם תלויים בין שמיים וארץ, ממריאים במסוק, כשהנוף פסטורלי, הארץ כולה לנגד עינכם, האנדרנלין זורם לכם בגוף, בת הזוג המיוחדת שלכם נמצאת לצדכם ולפתע זה קורה אתה קורע ברך ומוציא לה את הטבעת. לשאלה זאת רק תשובה אחת יש – ברור שכן אין ספק שאין אף מקום אחר יותר מיוחד ומרגש לשאול בו את השאלה הזאת. הצעת הנישואין במסוק זו חוויה מרגשת, רומנטית, ויוצאת מן הכלל! בא לכם להגשים חלום לבת זוגתכם? אתם תתפלאו לשמוע שזה הרבה פחות מסובך, ומורכב ממה שאתם חושבים. אנחנו כאן בשביל להגשים לכם את החלום מעל העננים!   


הצעת נישואים במסוק איך זה עובד? אנחנו נדאג לתאם לכם את ההגעה מול חברות המסוקים שאנו עודים איתם בשתוף פעולה,מה שנשאר לכם זה רק להעביר לנו תאריך של האירוע, איזה סוג הפקה אהבתם וכל השאר תנו לנו לדאוג לכם ! הצעת הנישואין שלנו במסוק כוללת בתוכה טיסה פרטית בין שעה לשעתיים, הטיסה ממריאה מעל מקומות מהממים בארץ ובמהלכה תוכלו ליהנות מזמן איכות יחד לנגד נופים עוצרי הנשימה. 

הצעת נישואים במסוק  למי זה מתאים? הצעת נישואין במסוק בעיקר מתאימה לאנשים ולזוגות שמחשפים את הדברים המרגשים, המיוחדים, היוצאים מן הכלל. אירוע שכולם ידברו עליו ובת הזוג שלכם באמת תרגיש ״בעננים ״ אם אתם ובת זוגתכם אוהבים אקסטרים וריגושים, הצעת הנישואין במסוק היא ההצעה המתאימה עבורכם.     *קצת מיוחדות* הצעת הנישואין במסוק זה אירוע מיוחד מפני עצמו! אבל אם אתם רוצים ללכת יותר רחוק… אפשרי. תוכלו להוסיף גם אלמנטים רומנטיים ומיוחדים. כמובן שההצעה עצמה היא העיקר,  אבל הפרטים הקטנים חשובים לא פחות ומוסיפים המון!. בעזרת יין/שמפניה + 2 כוסות מהודרים, שוקולדים ,פרחים ואפילו תמונה שלכם ממוסגרת לאחר עריכת גרפיקאי, תוכלו ליצור עבור בת זוגתכם חוויה רומנטית מיוחדת ומרגשת. כמובן הרגע המרגש חייב להיות מתועד להיזכר ברגע המיוחד, להראות למשפחה וחברים, והכי חשוב הסטורי! חלק מהשרות שלנו הוא לדאוג לכם לצלם שילווה אתכם ויצלם את כל ההמראה עד רגע ההצעה עצמו.   

תהליך ההמראה מעל איזה חלק איזור בארץ תטוסו? איזה נופים נראה הררי או ים? איזה שתחליטו! עוד יתרון נוסף בהצעת נישואין במסוק הוא שאתם המפיקים של האירוע שלכם. אתם אלו שיבחרו את התפאורה שלו. אם אתם אוהבים יותר מרחבים ירוקים – הצפון הוא הלוקיישן בשבילכם, או שאתם מתרגשים יותר מהנוף המדברי והמיוחד- טוסו דרומה! אם אתם מהאנשים שמרגישים חיבור מיוחד לים לשקיעה – טוסו מעל קו החוף ותראו את השמש נכנסת אל הים..   


סיפור כיסוי לפני הטיסה אז זה נכון לא בכל יום אנחנו ממראים במסוק בשמי הארץ, ובת זוג גם ככה חושדת תקופה לא קצרה.. בשביל זה אנחנו פה נדאג לספק לכם אין ספור רעיונות מיוחדים עבורכם וסיפורי כיסוי שלמרות שזה נשמע מטורף היא לעולם לא תחשוב ששם הרגע המרגש בחייה יתקיים! בהתאם למקום שתחליטו לטוס מעליו תוכלו לבחור גם אטרקציות נוספות. אם תחליטו לטוס מעל ים המלח תוכלו לאחר ההפקה לקפוץ לסיבוב. מדברי על גמלים,  אם אתם ממריאים מעל קיסריה תוכלו לעשות שם סיור היסטורי לאחר מכן , אם תחליטו לטוס מעל הצפון תוכלו לסיים את הטיסה במלונות או בצימרים מפנקים. זכרו שאתם אלו שקובעים את כל מסלול ההמראה מתחילתו עד לסופו ואנחנו כאן רק להקל עליכם ולדאוג לכם לאירוע המושלם!  

 


הצעת הנישואין-איך זה יקרה? הצעת נישואין במסוק יכולה להתקיים ב4 דרכים שונות. - 

👈 הדרך הראשונה היא כמובן המרגשת והקלאסית ביותר שאילת השאלה "התנשאי לי?". -

👈 הדרך  השנייה היא להזמין שלט ענק  "התנשאי לי" + תמונה שלכם שהוכנה מראש על ידי גרפיקאי ואתם תראו אותו תוך כדי השהיה שלכם במסוק -

👈 והאופציה השלישית היא במהלך הטיסה לעשות עצירה קטנה לעבר השקיעה היפה בתאום אתנו, הצוות שלנו יכין לך הפקה מטורפת מראש ואתם צריכים רק לדרוך על השטיח ןלהוציא את הטבעת לנגד הזיקוקים בצידי השביל! - 

👈 והאחרונה שמתאימה בעיקר לאנשים שרוצים מיוחדות , היא כתב אבנים ענק בכיתוב "התנשאי לי?" שכולל את שם בת הזוג על הקרקע באותיות גדולות. בקיצור אם אתם אנשים שאוהבים אירוע מיוחד ורוצים רגע שלא ישכח לעולם חברת yes marry פה בשבילכם להגשים לכם החלום בצורה המייטבית ביותר!


לעוד פרטים על ההצעת נישואין המושלמת במסוק או כמובן במקומות אחרים חייגו אלינו: 

דניאל - 055-6653205 

מאור -  053-2762866